Monday, October 20, 2008

Lootusekujuline


Öeldakse, et naer tervendab murtud südame. Lootusekujuline...vöi lihtsalt halvasti välja kukkunud?
Ma arvan, et Speak the Hungarian Rapper proovis kogu südamest. Stop this bisnes...check...cmon

 On teemasid mida mina pole julgenud käsitledagi. Võibolla ma tundun enda jaoks liiga väike ja maailma probleemid on...noh. Ületamatud. Või näidake mulle see värav, mille peale mina pean tormijooksu tegema. 

 Ma tean, et on asju, mille kohta mul pole õigust mõelda, et see ei muutu  kunagi, niiet ma siis ei püüagi.  
Ükski võitlus ebaõigluse vastu pole kasutu. Pigem on see Lootusekujuline. See on nagu Kuningriik, mille valitsuskord on juba sisseviidud, Kuid mis oma täies hiilguses saabub alles siis, kui Kuningas ise tuleb ja istub oma troonile. 

Ühel päeval tuleb Lunastus Ise, ja see murtud maailm saab uueks tehtud. Aga kuni selle päevani ma rebin lootust tükikaupa Taevast maapeale. 

  

No comments: