Monday, March 16, 2009

Üks


Tegin Facebookis testi niisama, nalja pärast. Esimene oli, et mis sust tulevikus saab. Selle tulemus oli....Failure. Ehk siis läbikukkuja. Tegin veel ühe...milline suvaline asi sa oled. Ma olen AAA patarei, mis ei saa kunagi olla AA patarei ning tunneb sellepärast alaväärsuskompleksi ja kes tüütab inimesi, kes otsivad tegelikult AA patareisid oma telekapultidesse. Päris naljakas.
Ma ei pannud neid üles sinna, mark oli. Kes siis tahab, et teda AAA patareiks kutsutakse. Nüüd ei suutnud vastu panna, pidin ikkagi üles tunnistama. Tegelikult hakkasin mõtlema, et miks ma tunnen end täna vähe-inspireerituna. Ma arvan, et süüdi ongi just need jaburad testid, mis ei oska ka kasvõi viisakuse pärast meelitada. 

Vedas, et mul on äge abikaasa. Vahel on vaja, et keegi räägiks häid sõnu. Ta oskab seda hästi. Tuleb ikka valida, millist informatsiooni enda kohta vastu võtta ja milline ukse taha jätta. (Ta ütles, et ma olen inspireeriv ka siis, kui ma ise ei tunne end inspireerituna.) Armas...

1 comment:

Krissu said...

hehee.. AAA pataeri!